21 Σεπτεμβρίου 2017

τούτοι οι ελεεινοί δεν αντιπροσωπεύουν τη ζωντανή Ελλάδα


 "Αποκαρδιωμένος όπως πάντα ύστερα από κάτι τέτοια, μολονότι τα είδα τόσες και τόσες φορές, όπου η βλακεία, η εγωπάθεια, η μωρία και η γενική αναπηρία της ηγετικής τάξης στη σημερινή Ελλάδα σε φέρνει στην ανάγκη να ξεράσεις. Γιατί; Γιατί είμαι δεμένος με αυτό τον τόπο και μολονότι δεν έχω καμιά απολύτως φιλοδοξία για πολιτική δράση, μου φαίνεται σαν ένα είδος ακρωτηριασμού να πω ξαφνικά να σας χέσω και να αποξενωθώ από όλα αυτά. Γιατί είμαι βέβαιος πως τούτοι οι ελεεινοί δεν αντιπροσωπεύουν τη ζωντανή Ελλάδα, δεν αντιπροσωπεύουν τίποτε και υπάρχουν άγνωστοι, πολλοί που δεν ξέρουν, αλλά που αξίζουν, που σε φωνάζουν"

Γ.Σεφέρης Οκτώβριος 1945
20 Σεπτεμβρίου 1971 ημέρα θανάτου του ποιητή
Στις 22 Σεπτεμβρίου η κηδεία του εξελίχθηκε σε πορεία κατά της χούντας (φωτογραφία).

 Διαδηλώνω γιά την πατρίδα μου καί στό όνομα όσων της χάρισαν τη ζωή τους

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου